BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdsopgaver:
Varemodtagelse.
Pluk og pak til vores projektkasser
Booking af forsendelser (herunder dokumenthåndtering).
Lyst til at være med til at implementere vores nye ERP System Microsoft Business Central.
Flair for og erfaring med IT (gerne med ERP-systemer, booking-portaler og Office-pakken, men ikke et krav).
Gode muligheder for at præge videreudviklingen af vores lager og styrke egen profil i et job med ansvar og en bred berøringsflade.
Krav:
Sprogkrav: Tale/skrive/forstå dansk. Flydende.
Samt forstå og læse engelsk.
Kørekort B, truckcertifikat.
Mindst to års erfaring fra allround lagerfunktion (helst B2B).
Vigtigt:
En frisk M/K, som synes, det er fedt at arbejde i et lagermiljø, med alt hvad dertil hører.
Struktureret, kvalitetsbevidst og ordensmenneske.
God til at prioritere, hurtigt og selvstændigt, inden for de rammer, der er blevet sat.
En positiv teamplayer, der også kan være fleksibel og selvkørende når det kræves.
Struktureret, kvalitetsbevidst og ordensmenneske.
Flair for og erfaring med IT (gerne med ERP-systemer, booking-portaler og Office-pakken, men ikke et krav).
Timetallet: Fuldtid med flextid.
Mandag til fredag kl. 06.00/08.00 - 14.00/17.00.
Løn efter kvalifikationer + pension ved fastansættelse.
Frokostordning.
Ansættelsesdatoen: Hurtigst muligt eller efter aftale.
Se mere omkring vores virksomheden på:
www.trimatic.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TRIMATIC AUTOMATION A/S, Damvang, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: cs@trimatic.dk
Telefonisk: 28100504
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5872858